دفتر مدیریت

تهران سعادت آباد خیابان کوهستان مجتمع تجاری اپال طبقه 3 غرفه ماساژور

مشاوره رایگان

021-22386302- 09129640135

 

 

 

 

صندلی ماساژور اقساطی

صندلی ماساژور  دستگاهیه که امکانات پیشرفته‌ای همچون سیستم گرمایشی و لرزشی، امکان انجام تنظیمات و امکانات بسیار زیاد دیگه‌ای داره. این محصول با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده. در ادامه به کاربردها و نکات مهم قبل ازصندلی ماساژور اقساطی اشاره می‌کنیم.

کاربرد انواع صندلی ماساژور

صندلی ماساژ کاربردهای بسیار زیادی برای سلامتی جسم و روحی فرد داره. از جمله این کاربردها رو در ادامه بررسی می‌کنیم:

بهبود شرایط جسمی و روحی

با انجام ماساژ به‌وسیله صندلی، خون بیشتر گردش پیدا می‌کنه و این موضوع می‌تونه باعث افزایش اکسیژن‌رسانی و در نتیجه شادابی بیشتر اندام‌ها بشه. درصورتی‌که درد ماهیچه دارین و یا از بی‌خوابی و استرس رنج می برین می‌تونین با استفاده از صندلی ماساژ شرایط خودتون رو بهبود بدین.

انجام ماساژ استاندارد و اصولی

اگرچه ماساژ مزایای زیادی داره؛ اما انجام ماساژ غیراصولی هم می‌تونه به بدن آسیب وارد کنه. صندلی ماساژور می‌تونه تمامی مدل‌های ماساژ رو به‌صورت اصولی انجام بده؛ زیرا با کمک بهترین مهندسان و کارشناسان حوزه ماساژ طراحی شده.

صرف زمان کمتر

شما برای انجام ماساژ در مراکز ماساژدرمانی باید زمان بسیار زیادی رو صرف کنین؛ اما با خرید صندلی ماساژور اقساطی می‌تونین با هزینه و صرف زمان کم و بدون خارج‌شدن از منزل، تمامی مدل‌های ماساژ رو انجام بدین. از دیگر مزایای استفاده از این صندلی‌ها تو خونه اینه که شما می‌تونین ماساژ رو تو هر زمانی انجام بدین و محدودیت زمانی ندارین.

نکات مهم در خرید صندلی ماساژور

در زمان خرید صندلی ماساژور باید به نکات زیر دقت کنین تا یک خرید خوب داشته باشین:

  • نقاط پوشش‌دهنده برای ماساژ

یک صندلی ماساژ خوب باید قابلیت این رو داشته باشه که بتونه تمامی نقاط از جمله کف پا رو ماساژ بده.

  • قابلیت‌ها و امکانات

بهترین صندلی‌های ماساژ محصولاتی هستن که قابلیت تنظیم ارتفاع رو به‌صورت خودکار دارن. این موضوع باعث می‌شه تا بتونین صندلی رو بر اساس قد برای افراد مختلف تنظیم کنین تا ماساژ بهتری رو تجربه کنن.

علاوه بر این، سه و یا چهاربعدی هستن و حالت بی‌وزنی نیز در اون‌ها تعبیه شده. داشتن برنامه‌های زیاد برای انجام ماساژ هم بسیار مهمه که هنگام خرید باید به اون توجه کنین. جدیدترین صندلی‌های ماساژ از گوی‌های غلتکی برای انجام ماساژ بهره می‌برن.

به‌طورکلی باکیفیت‌ترین ماساژور باید امکانات زیر رو داشته باشه:

  • رولینگ برای انجام ماساژ کف پا
  • هیتر برای اعمال گرما به اندام‌ها و به‌خصوص کف پا
  • امکان تنظیم‌کردن کیسه هوا
  • انجام ماساژ برای گرفتگی‌های زانو
  • قیمت

طبیعه که هر چی صندلی کیفیت بیشتری داشته باشه دارای قیمت بالاتریه. در واقع شما نباید بودجه خود رو صرف خرید یک صندلی بی‌کیفیت و بدون کارایی زیاد کنین.

خرید صندلی ماساژور اقساطی

خرید و فروش صندلی ماساژور اقساطی در رنگ‌بندی‌ها، نوع بالا و البته در اقساط با مبلغ پایین انجام میشه تا همه افراد بتونن مطابق با بودجه‌ای که دارن محصول موردنظر خودشون رو تهیه کنن. تمامی انواع این محصولات با گارانتی و با ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش به دست مشتریان می‌رسن. شما باید بهترین برندهای صندلی ماساژور رو بشناسید و بعد اقدام به خرید کنین.

 

تماس فوری