دفتر مدیریت

تهران سعادت آباد خیابان کوهستان مجتمع تجاری اپال طبقه 3 غرفه ماساژور

مشاوره رایگان

021-22386302- 09129640135

قیمت صندلی ماساژور

قیمت صندلی ماساژور میتونه بر اساس عوامل بسیار متنوعی تعیین بشه. همین موضوع باعث شده تا بتونین این صندلی‌ها رو با قیمت‌های مختلفی در بازار پیدا کنین و اون‌ها را با اهداف مورد نظرتون مورد استفاده قرار بدین.

به طور کلی، مهم‎ترین عاملی که روی قیمت این محصولات تاثیر میذاره، جنس و کیفیت اون هاست. به طوری که هر چقدر کیفیت این صندلی‌ها و طول‎عمر اون‌ها بالاتر باشه، قیمت بالاتری دارن. شما میتوانید با وارد شدن به فروشگاه آتوسیس از قیمت صندلی ماساژور با خبر شوید

از بدو تولد تا سنین بالاتر، بدن همه ما به ماساژ نیاز داره؛ اما همیشه قرار نیست بتونیم به مراکز مختلف برای ماساژ درمانی مراجعه کنیم. صندلی ماساژور محصولی خاص برای افرادی هست که همیشه به ماساژ گرفتن نیاز دارن و میخوان از فواید ماساژ بهره‎مند بشن.

البته بیشتر افرادی که اقدام به خرید این محصولات میکنن، افرادی که هدف سرمایه‎گذاری دارن. موضوعی که همیشه دغدغه اصلی این افراد بوده، قیمت صندلی ماساژور هست.

فروش اقساطی صندلی ماساژور

اگر به فروشگاه‌های مختلفی که اقدام به فروش این صندلی‌ها میکنن، مراجعه کرده باشین، متوجه میشین که تنوع قیمت در این صندلی‌ها خیلی زیاد هست. دلیل این موضوع میتونه ناشی از تفاوت مدل‌های این محصولات، تفاوت در برندها، تنوع در ویژگی‌ها و … باشه.

قیمت صندلی ماساژور

البته برخی از مدل‌های صندلی ماساژور موجود در بازار برای ماساژ دست، پا و یا بخش خاصی از بدن استفاده میشن که طرفداران زیادی ندارن، ولی قیمت آن‌ها مناسب‎تر هست. صندلی‌هایی که به صورت فول بادی، تمامی بخش‌های بدن مثل کمر، پا، گردن، دست و … رو ماساژ میدن، با قیمت بالاتری به فروش میرن؛ اما طرفدار زیادی هم دارن. عامل دیگری که روی قیمت صندلی ماساژور تاثیر میذاره، برند تولیدکننده اون هست. برندهای جهانی معروف، معمولا دارای صندلی‌هایی با قیمت بالاتر هستن.

قیمت صندلی ماساژور

قیمت صندلی ماساژور و عوامل موثر روی آن

اگر قصد خرید صندلی مناسب برای ماساژ رو دارین، اول از همه باید به فروشگاه‌های مختلفی که نمایندگی فروش این صندلی‌ها هستن، مراجعه کنین. خوشبختانه اونقدر تنوع این محصولات در بازار زیاد هست که میشه اون‌ها را با قیمت‌های متفاوت بخرین.

فقط کافیه که لیست قیمت این محصولات رو بررسی کنین تا متوجه تنوع قیمت‌ها و بازه قیمتی مختلف این صندلی‌ها بشین. با توجه به نوسانات قیمت ارز و دلار، قیمت صندلی‌های ماساژور هم به‎صورت روزانه تعیین میشه.

شما میتونین از طریق سایت ایرست، لیست قیمت این محصولات رو به‎صورت بروز مشاهده کنین و بر اساس بودجه‎ای که دارین، بهترین این صندلی‌ها رو تهیه کنین.

 

قیمت انواع صندلی ماساژور :

احتمالا بسیاری از شما دوست دارین که هزینه کمتری رو برای خرید صندلی ماساژور پرداخت کنین و به‎دنبال ارزان‎ترین صندلی ماساژور هستین. اگر هدف شما اینه که در دراز مدت از این محصولات استفاده کنین و خیلی زود شاهد خرابی اون‌ها نباشین، به شما پیشنهاد می‌کنیم که دنبال صندلی‌های ارزان‎قیمت نباشین یا حداقل قبل از خرید این صندلی‌ها، به کیفیت و کارایی اون‌ها هم توجه داشته باشین.

ارزان‎ترین صندلی ماساژور شاید از لحاظ کیفیت چند سالی پاسخگوی شما باشه؛ ولی صندلی‌های باکیفیت که قیمت بالاتری دارن، تا چندین سال برای شما کارایی دارن. پس سعی کنین که بدون توجه به کیفیت، برند، ویژگی‌ها و … این محصولات، به فکر خرید اون‌ها با قیمت ارزان نباشین.

 

در مورد صندلی ماساژور بیشتر بدانید:

صندلی ماساژور یکی از وسایل بسیار مفید و موثر در جهت کاهش درد و خستگی عضلانی، رفع تنش و استرس، افزایش انرژی و بهبود خواب و سلامتی است. در این مقاله به بررسی برخی از ویژگی ها، مزایا و کاربردهای صندلی ماساژور پرداخته خواهد شد.

  1. ویژگی های صندلی ماساژور : صندلی ماساژور دارای ویژگی های مختلفی مانند ماساژ صفحه پشتی، صفحه کمری، صفحه گردنی، صفحه پایی، قابلیت تنظیم زاویه صندلی، قابلیت تنظیم شدت ماساژ و نوع ماساژ می‌باشد. برخی از صندلی های ماساژور همچنین دارای قابلیت تدفین و گرمایی بودن می‌باشند.
  2.   قیمت صندلی ماساژور متفاوت میباشدو میتوانید جهت بررسی به فروشگاه اینترنتی صندلی ماساژور  دیدن نمایید.
  3. مزایای صندلی ماساژور : صندلی ماساژور برای رفع درد و خستگی عضلانی، رفع تنش و استرس، افزایش انرژی و بهبود خواب و سلامتی بسیار مفید است. همچنین، با استفاده از صندلی ماساژور می‌توان به کاهش درد و مشکلات مربوط به ستون فقرات و کمر، بهبود عملکرد قلب و عروق، بهبود عملکرد جهت گیری، بهبود حافظه، بهبود هضم غذا و تحرک موثری دست یافت و قیمت صندلی ماساژور   با توجه به امکانات ان فرق میکند
  4. کاربردهای صندلی ماساژور صندلی ماساژور می‌تواند برای مصارف خانگی و تجاری استفاده شود. برخی از کاربردهای تجاری صندلی ماساژور شامل استفاده در مراکز زیبایی، سالن های آرایشی، هتل ها، رستوران ها و دفاتر کار می‌باشند. این صندلی ها برای استفاده در منزل نیز در دسترس هستند.
تماس فوری