دفتر مدیریت

تهران سعادت آباد خیابان کوهستان مجتمع تجاری اپال طبقه 3 غرفه ماساژور

مشاوره رایگان

021-22386302- 09129640135

صندلی ماساژور مخصوص آرتروز گردن

صندلی ماساژور مخصوص آرتروز گردن باعث جلوگیری از آرتروز و بهبود این بیماری میشه. آرتروز، بیماری مفصلی و پیش‌رونده است که در صورت مدیریت نکردن می‌تونه مشکلات بسیار زیادی رو ایجاد کنه. با مزایا و نکات خرید صندلی ماساژ آشنا شید تا بتونید این بیماری رو بهبود بدید.

 

مزایای صندلی ماساژور مخصوص آرتروز گردن

 

به دلیل سبک زندگی نادرست، تنش‌های روزانه و قرارگیری گردن در وضعیت‌های نادرست به مدت طولانی، در هنگام کار با کامپیوتر و یا در محل کار، مشکل آرتروز گردن ایجاد میشه. آرتروز گردن باعث میشه تا همیشه احساس درد در ناحیه گردن وجود داشته باشه.

از مهم‌ترین مزایای صندلی و ماساژور گردن برای آرتروز می‌تونیم به جلوگیری از ابتلا به آرتروز گردن اشاره کنیم. علاوه بر این، با این محصول میشه درد آرتروز گردن رو هم مدیریت کرد.

در اثر آرتروز معمولاً گره‌های عضلانی ناحیه گردن دچار مشکل می‌شن و درد زیادی در این ناحیه حس میشه. با استفاده از صندلی ماساژور می‌توان گره‌های عضلانی رو در عمق بیشتری ماساژ داد که این موضوع باعث بهبود شرایط بیمار خواهد شد.

ویژگی صندلی مخصوص آرتروز گردن

بهترین صندلی مخصوص آرتروز گردن باید دارای گوی‌های حرارتی برای ماساژ باشه. با داشتن این ویژگی شما می‌تونید از تجربه گرما درمانی نهایت استفاده رو داشته باشید.

بهترین ماساژور گردن باید دارای وزن و سایزی باشن که بتونید اون رو به راحتی جا‌به‌جا کنید.

 

کاربرد صندلی مخصوص آرتروز گردن

اگرچه این صندلی، مخصوص بهبود آرتروز گردنه اما می‌تونید از اون برای بهبود دردهای ناشی از کوفتگی و خستگی هم بهره ببرید. این محصول گوی‌های زیادی داره و قادره تا مدل‌های مختلفی از ماساژ رو پیاده کنه.

علاوه بر این، می‌تونید با استفاده از این دستگاه اندام‌های زیر رو هم ماساژ بدید:

  • کتف
  • شکم
  • پا
  • کف پا
  • و … .

 

نکات مهم در انتخاب صندلی ماساژور

در انتخاب صندلی ماساژور  مخصوص آرتروز گردن باید به نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم توجه شه:

  • قابل تنظیم

بهترین صندلی باید دارای تنظیمات شخصی باشه تا بتونید اون را مطابق دلخواه تنظیم کنید. به‌عنوان‌مثال شما باید بتونید فشار دستگاه برای انجام ماساژ رو تنظیم کنید. علاوه بر این، داشتن تایمر در تنظیمات باعث خاموش شدن خودکار دستگاه میشه.

  • طراحی ارگونومیک

بهترین نوع این محصول باید به گونه‌ای تولید شه تا مطابق با آناتومی و ساختار گردن باشه و بتونه تمامی نقاط گردن رو به‌طور‌کامل و با بهترین کیفیت ماساژ بده.

 

  • کنترل دستی

علاوه بر داشتن قابلیت انجام ماساژ خودکار باید این امکان نیز توی دستگاه وجود داشته باشه تا فرد بتونه به صورت دستی ناحیه مورد نظر تو گردن رو ماساژ بده.

  • قیمت

علاوه بر موارد بالا، در هنگام خرید بهترین ماساژور کتف و گردن، باید به قیمت محصول نیز توجه کنید. قیمت ماساژور مخصوص آرتروز گردن بر اساس عوامل مختلفی مانند برند، کیفیت و امکانات موجود در اون متفاوته. شما باید مناسب ترین ماساژور رو متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید انتخاب کنید. البته دقت کنید که از خرید دستگاه‌های بی کیفیت موجود در بازار جدا خودداری نمایید.

 

 

تماس فوری