دفتر مدیریت

تهران سعادت آباد خیابان کوهستان مجتمع تجاری اپال طبقه 3 غرفه ماساژور

مشاوره رایگان

021-22386302- 09129640135

صندلی ماساژور مخصوص دیسک گردن

صندلی ماساژور مخصوص دیسک گردن به‌گونه‌ای طراحی شده که مطابق با آناتومی گردنه. این محصول با کاهش خستگی و درد ناحیه گردن از بروز دیسک گردن جلوگیری می‌کنه و در صورت ابتلا، اون رو بهبود می‌ده. برای اطلاع از مزایا و کاربردهای انواع مختلف این محصول ادامه مطلب رو مطالعه  کنین.

مزایای ماساژ گردن چیه؟

گردن از جمله اندام‌هاییه که به دلیل آناتومی خاص، تحرک زیادی داره و فشار بیشتری هم به اون وارد که باعث ایجاد دردهای مزمن میشه. درد گردن بسیار طاقت‌فرسا هست؛ بنابراین می‌تونین با انجام ماساژ اون رو بهبود بدین و یا از ابتلای به اون جلوگیری کنین. تحقیقات نشون می‌دن که مهره‌ها و بافت‌های گردن، پس از مهره‌های کمر، بیشترین درد و مشکلات را تجربه می‌کنن؛ به همین دلیله که ماساژ با بهترین ماساژور گردن اهمیت زیادی داره.

بیشتر افراد به دلیل عادات بد زندگی؛ مانند خم‌کردن بیش از حد سر و اعمال فشار به گردن، دچار بروز اختلالات عضلانی میشن. این اختلالات می‌تونه باعث کاهش خون‌رسانی به بافت‌های گردن بشه که این عامل باعث ایجاد درد در گردن میشه. تداوم این روند می‌تونه دیسک گردن و آرتروز رو هم در پی داشته باشه. شما می‌تونید از ماساژور گردن برای آرتروز و دیسک استفاده کنین.

استفاده از صندلی ماساژور مخصوص دیسک گردن باعث می‌شه تا سر در وضعیت صحیحی قرار بگیره. علاوه بر این، انجام ماساژ باعث می‌شه تا خون به‌خوبی توی اندام گردن گردش پیدا کنه و این موضوع باعث تغذیه هرچه بهتر بافت‌های این اندام می‌شه. خون‌رسانی باعث بهبود دیسک گردن و در نتیجه کاهش درد خواهد شد.

با استفاده از صندلی ماساژور این امکان رو خواهید داشت که با استفاده از یک صندلی شخصی و بهداشتی، ماساژ گردن خود را در هر زمانی انجام دهید.

کاربرد صندلی ماساژور  دیسک گردن

صندلی ماساژور مخصوص دیسک گردن کاربردهای مختلفی دارد. با استفاده از این محصول می‌توان مشکلات زیر رو مرتفع کرد:

  • دیسک گردن
  • مشکلات مفصل گیجگاهی فک
  • گرفتگی و کشیدگی عضلات
  • بهبود هم‌زمان دردهای گردن، شانه، بازو و سر

علاوه بر این، تمامی افرادی که به دردهای مزمن همچون درد میگرن، فشار چشم، سینوزیت و …  مبتلا هستن می‌تون از صندلی ماساژور مخصوص دیسک گردن استفاده کنن.

خرید صندلی ماساژور مخصوص دیسک

خرید صندلی ماساژور مخصوص گردن از فروشگاه‌های اینترنتی توصیه می‌شه که برای محصولات خود ضمانت بازگشت وجه و اصالت کالا هم در نظر بگیرند. شما باید قبل از انجام هرگونه خرید مشاوره‌های لازم رو دریافت کنین. این محصولات دارای سایز و وزن‌های مختلفی هستن که باید بهترین محصول رو مطابق با نیاز خودتون تهیه کنین.

هرچه محصول تعداد حالات بیشتری برای انجام ماساژ داشته باشه کیفیت بیشتری هم داره. در هنگام خرید تنها به‌ظاهر محصول توجه نکنین و به امکانات تعبیه شده در اون هم توجه کنید تا بتونین یک محصول خوب خریداری کنین. در بازار برندهای مختلف با امکانات متفاوتی وجود داره؛ اما شما قبل از خرید باید بدونید که دنبال چه چیزی هستید.

شما می‌تونید همین حالا خرید صندلی ماساژور مخصوص دیسک گردن و بهترین ماساژور کتف و گردن را از فروشگاه‌های معتبر در دستور کار خود قرار دهید.

تماس فوری