دفتر مدیریت

تهران سعادت آباد خیابان کوهستان مجتمع تجاری اپال طبقه 3 غرفه ماساژور

مشاوره رایگان

021-22386302- 09129640135

صندلی ماساژور مخصوص کمر درد و پا درد

صندلی ماساژور مخصوص کمر درد و پا درد محصولیه که با ماساژدادن عضلات و بافت‌های این اندام‌ها باعث آرامش درد اون‌ها میشه. استفاده از این محصول فواید بسیار زیادی داره. در هنگام خرید هم باید به مشخصات صندلی ماساژور دقت تا یک خرید خوب رو تجربه کنین. در ادامه همراه ما باشین تا اطلاعات کامل‌تری دراین‌خصوص دریافت کنین.

فواید ماساژ کمر و پا

کمر و پا جز اندام‌هایی از بدن هستن که فشار زیادی رو در طول روز تحمل می‌کنن. هر چه این اندام‌ها بتونن شرایط بهتری داشته باشن قطعاً بر دیگر اندام‌ها نیز تأثیر مثبتی خواهند گذاشت. بسیاری از افراد جامعه به دلایل مختلف، به‌خصوص قرارگیری در پوزیشن‌های نامناسب، دچار سفت‌شدن ماهیچه‌های کمر میشن. این سفت‌شدن باعث بروز التهاب و در نتیجه درد کمر میشه. با استفاده از صندلی ماساژور می‌تونین این دردها رو کاهش بدین.

معمولاً پیش می‌یاد که بعد از انجام ورزش به درد و به‌خصوص درد در ناحیه پا دچار میشید. با کمک صندلی ماساژ می‌تونین انعطاف‌پذیری ماهیچه‌های پا رو افزایش بدین که این موضوع می‌تونه باعث بهبود دردها بشه.

علاوه بر این، با انجام ماساژ، با استافده از صندلی ماساژور، خون‌رسانی به اندام‌های بدن بیشتر می‌شه که این عامل می‌تونه مواد مغذی بیشتری رو به کمر و پاها برسونه و در نتیجه درد رو کاهش بده.

مشخصات صندلی ماساژور مخصوص درد

مشخصات صندلی ماساژور مخصوص کمر درد و پا درد باید به‌صورت زیر باشه:

  • استفاده از محصول بسیار راحت باشه و فرد رو در هنگام استفاده به دردسر نندازه
  • ابعاد مناسبی داشته باشه و حتی‌الامکان فضای زیادی رو اشغال نکنه
  • امکان انجام ماساژ از گردن تا بالای باسن و همچنین تمامی نقاط پا و به‌خصوص کف پا رو داشته باشه
  • قابل‌تنظیم باشه تا فرد بتونه مطابق با نیاز و سلیقه خود امکانات موجود در اون رو شخصی‌سازی کنه

به‌طورکلی یک صندلی ماساژور باکیفیت باید ویژگی‌های اضافه‌ای مانند انجام نورپردازی، اسپیکر بلوتوثی، جای شارژ و… رو داشته باشه تا از سایر مدل‌های معمولی متمایز بشه.

خرید صندلی ماساژور مخصوص پا درد

قیمت خرید صندلی ماساژور مخصوص  درد به عوامل مختلفی بستگی داره. در بازار قیمت‌های متفاوتی برای انواع مختلف این محصول در نظر می‌گیرن. به‌طورکلی هر چه دستگاه کارایی و البته کیفیت بالاتری داشته باشه، قطعاً قیمت بالاتری هم داره؛ اما شما می‌تونین محصول باکیفیت رو هم با قیمت مناسب از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنین. قبل از خرید استعلام قیمت صندلی ماساژور رو بگیرین.

بهترین صندلی ماساژور زیر نظر متخصصان پزشکی و طب فیزیکی تولید می‌شه. این دستگاه‌ها کاملاً مطابق با آناتومی بدن انسان طراحی و تولید میشن و به همین دلیل کارایی بسیار زیادی دارن.

قبل از خرید این محصول حتماً دقت کنین که فروشگاه موردنظر سیاست بازگشت محصول و گارانتی را برای صندلی ماساژور مخصوص کمر درد و پا درد در نظر گرفته باشه. این موضوع می‌تونه باعث افزایش اعتماد مشتریان هم بشه.

 

تماس فوری