دفتر مدیریت

تهران سعادت آباد خیابان کوهستان مجتمع تجاری اپال طبقه 3 غرفه ماساژور

مشاوره رایگان

021-22386302- 09129640135

فواید صندلی ماساژ 2

از قدیم تا به امروز از انواع ماساژ های مختلف برای رفع بیماری ها و کاهش استرس و اضطراب استفاده میشده است. تفاوت در انواع ماساژ آن قدری بالا میباشد که شاید برای انتخاب یک ماساژ مناسب به مشکل برخورد کنید ولی همیشه در همه ی زمینه ها، راه حلی همه جانبه برای یک مشکل پیدا میشود.

صندلی ماساژور یکی از بهترین و کار آمد ترین وسایل ماساژ میباشد که میتوانید از آن در منزل و یا محل کار خود استفاده کنید. این دستگاه دقیقا همان کار ماساژ را انجام میدهد و حتی میتوان گفت امکان دارد تاثیر گذار تر و مفید تر از جلسات ماساژ باشد؛ زیرا امکان دارد فرد ماساژور مبتدی باشد و یا نتواند به خوبی مدل ماساژ را ماساژ دهد.

ولی در صندلی های ماساژ که بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شده و دارای تاییده ها و گواهینامه های مجاز ماساژ میباشند، تمام نکات ایمنی رعایت شده و از طرفی دیگر این دستگاه ها ماساژی دلنشین و بدون درد را برای شما فراهم میکنند.

این صندلی های ماساژ فواید زیادی دارند. در ادامه برخی از فواید صندلی ماساژ را برای شما آورده ایم تا اگر شما هم از خریداران صندلی های ماساژ هستید و یا یکی از آن ها را در خانه و یا محل کار خود دارید، از فواید بی نظیر صندلی های ماساژ خبر داشه باشید.

فواید صندلی ماساژ

صندلی های ماساژ دارای فواید و ویژگی های بسیاری میباشند که از جمله این ویژگی ها میتوان به تسکین دهنده درد بودن ، کاهش افسردگی و اضطراب ، بهبود کیفیت خواب ، تقویت ایمنی بدن و موارد دیگر اشاره کرد که در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

تسکین دهنده درد

صندلی های ماساژور میتوانند تمام نقاط بدن را تحت ماساژ قرار دهند و ماساژ باعث آزاد شدن هورمونی به نام اندروفین در بدن میشود. اندروفین های ماده ای شیمیایی در مغز هستند که با پخش شدن در بدن باعث از بین رفتن درد میشوند. درد هایی در نواحی کمر و پا با استفاده از صندلی های ماساژ به راحتی رفع میشوند و بعد از مدتی حتی دیگر به سراغ شما نیز نخواهند آمد. از طرفی دیگر، صندلی های ماساژ با کمک از ویبراتور هایی که در نواحی مختلف آن به کار برده شده است، میتوانند گرفتگی عضلات و کوفتگی عضلات شما را نیز از بین ببرند.

کاهش افسردگی و اضطراب

سروتونین نام هورمونی است که باعث پایین رفتن سطح استرس و اضطراب میشود. این ماده در هنگام آرامش کامل در بدن مغز پخش میشود و سطح استرس را کم میکند. صندلی های ماساژور گزینه ای مناسب و منطقی برای هر فرد میباشد که میتواند از آن در منزل و یا حتی در محل کار خود که محلی پر تنش میباشد استفاده کند و با گرفتن چند دقیقه ماساژ بتوانند میزان استرس خود را پایین بیاورند.

بهبود کیفیت خواب

از فواید صندلی های ماساژور میتوان در زمینه کمک به خواب بهتر نیز اشاره ای داشت. ماساژ گرفتن با این صندلی های ماساژ باعث از بین رفتن گرفتگی و خستگی عضلات میشود و همانطور که در مورد قبلی توضیح داده شد، میزان آرامش را افزایش میدهد. در آخر میتوان به این نتیجه رسید که ماساژ با این صندلی های تاثیر مثبتی بر روی کیفیت خواب شما دارند و میتوانید با گرفتن ماساژ قبل از خواب، خواب بهتری را تجربه کنید.

تقویت ایمنی

سیستم امنی هر فرد با مقدار سمی که در داخل بدن آن شخص است و با مقدار میزان گلبول های سفید که با این سم و میکروب های مبارزه میکنند سنجیده میشود. سیتم ها و غدد های لنفاوی، وظیفه تولید گلبول های سفید و در نتیجه بالا بردن ایمنی در بدن را به عهده دارند. ماساژ گرفتن باعث تحریک غدد های لنفاوی میشود و در نتیجه میزان گلبول های سفید در بدن بیشتر میشود و همین امر باعث بالا رفتن ایمنی در بدن میشود.

بهبود در گردش خون

خون وظیفه حمل اکسیژن و مواد مغذی به کل بدن را بر عهده دارد، از همین رو میتوان با به جریان انداخت بهتر خود در بدن، باعث رسیدن میزان بیشتری از اکسیژن و مواد مغذی به اندام هیا بدن خود باشیم. ماساژ یکی از روش هایی است که باعث میشود گرفتگی رگ ها رفع شود و چرخش خون مقداری در رگ ها بهبود یابد. از همین رو میتوان نتیجه گرفت که با رسیدن مواد مغذی بیشر و بالا رفتن سطح اکسیژن در بدن، میتوان تنی سالم تر داشت و به فردی پر انرژی با احساس سرزندگی تبدیل شد.

مفید برای ورزش کاران

ورزش کاران به خوبی میدانند که ماساژ نقش مهمی در پیشرفت آن ها در زمینه ورژشی خود دارد. ماساژ گرفتن قبل از تمرین باعث گرم شدن ماهیچه ها و تاندون ها میشود و میتواند از بسیاری از مشکلات احتمالی در هنگام تمرین جلوگیری کند؛ و از طرفی دیگر ماساژ گرفتن بعد از تمرین باعث میشود تا عضلات ورزش دیده سفت شوند تا از آسیب های احتمالی بعد از ورزش جلوگیری شود. از طرفی دیگر میزان استرس در برخی از ورزش کاران بالا بوده؛ ورزشکاران میتوانند با استفاده از صندلی ماساژ از فواید زیادی برخوردار شوند.

بهبود سلامت قلب

دیاستولیک و سیستولیک دو عاملی هستند که بر میزان فشار خون تاثیر بسیاری میگذارند. ماساژ منظم و سر وقت میتواند میزان دیاستولیک و سیستولیک را کاهش دهد و در نتیجه باعث حفظ فشار خون به طور استاندارد میشود. اما این تاثیر را در مواقعی میتوان متوجه شد که همانطور که گفتیم این ماساژ ها به صورت منظم و سر زمانی تایین شده در روز انجام شوند. اینجاست که میتوانید راحتی را با صندلی های ماساژور تجربه کنید. زیرا که نیازی به خارج شدن از منزل خود ندارید و همچنین نیاز نیست نگران دیر شدن زمان های ماساژ خود باشید.

متابولیسم بدن

ماساژ میتواند کم کاری بسیاری از هورمون ها در بدن را جبران کند و از همین طریق باعث میشود که ما بدنی سالم تر داشته باشیم. فیبرومیالژیا و استئوآرتریت دو عاملی هستند که باعث سردرد های شدید در هنگام کم کاری هورمون های بدن میشوند، ماساژ با کمکی که به هورمون های بدن میکند میتواند از این سردرد های شدید نیز جلوگیری کند و به متابولیسم بدن کمک شایانی کند.

تمامی این ویژگی های موجود در صندلی های ماساژور ، تاثیرات مثبتی بر لاغری داشته و تفاوت چندانی با سایر روش های ماساژ لاغری ندارند و حتی در برخی از نمونه ها ، دارای تاثیرات بیشتری نسبت به سایر روش های ماساژ میباشند.

فواید استفاده از صندلی ماساژ

نحوه کارکرد صندلی های ماساژ

شاید برای شما هم سوال شده باشد که صندلی های ماساز چگونه عمل میکنند؟ در ساخت صندلی های ماساژ از کیسه های هوای مخصوص و دستگاه های ویبراتور استفاده شده است.

این کیسه های هوا با پر شدن، فشاری معین و استاندارد با به عضلات شما وارد میکنند و با خالی شدن کیسه احساسی خوب و پر از آرامش را به شما منتقل میکنند. همچنین ویبراتور های به کار رفته در داخل دستگاه باعث میشود که عضلات شما به لرزش در بیایند و همین لرش ها در کنار فشاری که کیسه ها وارد میکنند، باعث رفع گرفتگی، رفع کوفگی و خستگی، گرم شدن عضلات و به جریان درآمدن خود در رگ ها میشود که دقیقا مانند مواردی است که در ماساژ های مخلف دیگر تجربه میکنید.

این دستگاه ها به صفحه کلیدی مخصوص مجهز شده اند که میتوانید تنظیماتی مانند میزان زمان ماساژ و یا درجه سختی ماساژ را با استفاده از آن تنظیم کنید. تنها کاری که شما در هنگامی که به ماساژ نیاز دارید باید انجام بدهید این است که بر روی صندلی بنشینید و دکمه روشن شدن را فشار دهید؛ صندلی با توجه به تنظیماتی که از قبل صورت گرفته است فرایند ماساژ را شروع میکند و بعد از زمان مشخصی به آن خاتمه میدهد.

تمامی مراحل کارکرد صندلی های ماساژور ، فواید فراوانی در ماساژ درمانی داشته و شما میتوانید به جای استفاده از انواع لوازم ماساژ ، با تهیه یک صندلی ماساژور ارزان ، تمامی این ویژگی هارا به صورت یکجا بدست آورید . هرچند که هرکدام از لوازم ماساژ ، به صورت تخصصی برای بهبود یک سری عضله خواص ساخته شده اند ، اما صندلی های ماساژ این ویژگی ها را در سطح و کیفیتی قابل قبول و به صورت یکجا دارا میباشند.

وبلاگ

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس فوری